hej

morron! kollar på bigbrother och dricker kaffe, mums! härligt att vara ledig, har fått jobba ganska mkt den senaste månaden, har jobbat fyra helger i rad, häärligt. alltså en vit månad, väldigt skönt det, får sån ångest dagen efter " ååh varför sa jag det, varför gjorde jag så varför varför varför" räcker att jag tar en öl och hälsar på någon så mår jag skit dagen efter haha!

klippte lugg för några dagar sen när jag hälsade på mammai sunne, va nöjd första dagen men sen, naaej jag passar inte i lugg. täcker mina ögonbryn som jag faktiskt är nöjd med nu. ser lite menlös ut .. hihi

jag ska iaf sätta igång och städa snart.. först ska jag googla runt lite på puppar, bröllopsklänning frisyrer och så, inte för att något är inom räckhåll men ändå kul att drömma:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0