torsdag

jag ska bygga en liten stuga på min trädgård och bjuda in alla som jag ska ta hand om, för det blir jobbigt att inte kunna vara på flera ställen samtidigt. en fredsmäklarstuga.

nej men, hej torsdag! igår hade jag och rickie en riktig myskväll! vi tog en öl ute i den blåsiga solen och en cigg, sen spelade vi poker och åt vitlöksbröd och jag spelade låtar med tomas ledin, ted gärdestad och livet-är-en-schlager låten! idag ska jag på möte på folkuniversitetet kl 9 och kl 11 ska jag lämna massa cv:n till företag som står på torget eller på arbetsförmedlingen.. lite osäker.. de va iaf nåt jag och rickie hörde på radion.


PS. JAG VANN ÖVER RICKIE PÅ POKERN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0