härligt med kväll

efter 5 minuters pass på en träningsapparat vi har hemma nu sitter jag med redbull för att återhämta mig och ska snart skicka in en pizza i ugnen för att lägga mig i sängen och äta å kvällsmysa med R. pust! va å hälsade på monkan och har fixat lite med rickies bil och jag sa till rickie när vi kom hem och låste dörren, va härligt de är att göra de, veta att man inte behöver gå ut mer för dagen, att kvällen kommer, man äter tillsammans, tänder lite ljus och myser ner sig i sängen. så underbart att vara sambo, jag älskar det, fast de kanske mäst beror på att jag älskar rickie (?) ;)

stackars liza ringde förut och berättade att hon fick 51 poäng på teoriprovet, hur är det möjligt? sen berätta hon att hon gick tillbaka och ändrade en frågas svar och visste inte om de va rätt eller fel? men jag visste vad som va rätt svar från början och hon skulle inte ändrat då hade hon klarat de, men de är bara att gå på det igen nästa gång vet jag att hon klarar de, min älskade liza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0