dageneftersjuk

jag och älskling har luggit i sängen hela dagen, men snart ska vi upp för å vara barnvakt, men fyfan va jag hatar att vara bakfull, visst får man skylla sig själv men ändå... igår var vi iaf hem till susanna och richard och käkade massaman, monique å putte kom ooxå, va jättemysigt! sen tog vi taxi till ankan och där var vi tills det stängde. sen gick vi och käkade och sen åkte vi hem och la oss! imorse kollade vi på burlesque, fyyfan vilken dålig film, aguilera förstör verkligen allt. den är mysig men hon är så fruktansvärt dålig skådespelare, så skönt att hon sjunger i filmen, att hon gör nåt hon kan + att hon ser ju alltid snygg ut så edt kan hon med. men jag mådde nästan dåligt under filmen de blev så pinsamt, kopia av coyote ugly ... meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen nu ska jag dra mig och min sega röv upp ur sängen!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0