äntligen!

fick jag tummen ur och ska updatera! vi åkte och städade och hade jättemysigt och trevligt på båten, från söndag till torsdag, hörde att någon trodde jag var en golddigger för att jag jobbade på svärfarsbåt i kungshamn haha!  på onsdagen kom rickie upp och jag visste ingenting och så som jag hade saknat honom! jag blev helt till mig och började gråta(?) haha och sprang ut till honom och kunde lixom inte få nog av att han va där, de var underbart! det är sjukt hur mycket man saknar någon på bara några dagar och hur hel man känner sig sen igen när man har honom nära.. jag är lycklig med dig R! igår satt jag och sökte jobb och ringde på några jobb, sen gav jag mig ut för att få en praktik plats, började söka på inredningsaffärer, men dom har oftast lite personal, och dom som går sista året inredning har nån praktiksväng i skolan för dom hade hunnit före för den enda platsen som fanns på flera veckor, så jag gick runt till lite olika och tillslut åkte jag ut till rusta och där tog dom emot mig jättegärna, så jag hoppas på nya erfarenheter och kanske en väg in i ett butiksarbete hade varit perfekt. hur underbart hade det inte varit om jag hade både scandic och rusta, eller nån annan affär.. lite mer pengar, kan göra lite mer.. jag längtar iaf tills de drar igång! så ja inte sitter hemma och känner mig misslyckad. jag brukar komma in i små perioder då jag får för mig nåt och då blir jag typ besatt av det, ibland är det silikonbröst annars är det tatueringar men nu! nu gäller en nakenkatt! jag känner en tjej som har en och den är verkligen undebar, jag tycker inte att dom är snygga men så coola




så himla underbara........ ännu en anledning till att jag måste få mer pengar... hehe.... idag kommer mamma på besök, mysigt! puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0