varje dag, M.

du anar inte va svårt det är att säga hej då varje gång vi skiljs åt, att hållla tillbaka tårarna och sedan fortsätta att andas. jag vill ha dig nära mig hela tiden, jag vill känna den där tryggheten som bara du ger mig, som jag inte lyckats finna i någon annan när vi har varit ifrån varandra så länge. jag vill att du ser mig varje dag och att du säger allt som ska sägas, vad jag ska göra, vad jag ska äta, vilka jag ska umgås med, vad jag ska ha på mig, hur jag ska sminka mig, att jag inte ska spotta, att jag ska sluta röka, att jag ska va försiktig. allt låter som tjat men när du säger det så älskar jag det innerst inne även om jag fräser ifrån och säger "jag är snart 20, jag vet att jag måste äta, klä mig, gå försiktig i halkan, umgås med rätt folk, sminka mig och att de ser äckligt ut när jag spottar, att det är onyttigt att röka men slutar inte iaf". jag vill ha dig, och bara dig. hos mig och bara mig varje dag. jag vill inte säga hejdå för det känns som att jag aldrig hinner säga hur mycket jag älskar dig, det känns som jag inte hinner visa hur fin och vacker du är. men jag vill att du ska veta att varje dag älskar jag dig och vill höra din röst och känna din närhet och trygghet, varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0