puh!

shit, jag färgade verkligen håret som jag sa. tog bilen och åkte raka vägen till kvantum och köpte fyra burkar hårfärg, mörkbrun men blev svart, tog en bild förut med blixt höll på att skita ner mig, jag va vit som ett lik och håret såg blåsvart ut, inte fint men ungefär såhär ser de ut!

idag gick jag ner på stan för att fixa lite papper från arbetsförmedlingen, sen köpte jag ett par skor, som jag ska packa in och öppna på min födelsedag, dom är från pappi.

men kom iaf nyss hem från skattkärr, va där och hälsade på rickies mamma, vi satt och kollade igenom gamla filmer sen dom va små, så goa!

kommer bli jättefina till mina jeans, hoppas dom kommit imorgon!!

tidigare idag kom sanna och yao, drack kaffe och tjöta, mys!

nu ska jag lägga mig och glo på tv med rickie och somna i soffan, jag älskar sambolivet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0