morron!

ligger fortfarande kvar i sängen och lyssnar på p3, jag äääälskar morgonpasset i p3! ska snart gå upp och dricka kaffe och sminka mig, seen gå ner på stan och träffa liza, gå på stan och kika och vid fyra ska jag träffa eleonore! var på stan igår med mamma och gick in på boulevard, jag blir sjuk av att gå där inne, ser massa fina saker och känner de där intensiva behovet av att köpa någonting så som jag kände innan jag flyttade ihop med rickie, då blev jag snål som fan för att få mina ynka tvåtusen att fylla tomma hål i ekonomin, då jag fick skolan och inte hann arbeta, inte för jag arbetar så mkt nu heller men snart hoppas jag! är även sugen på att åka till norge och jobba, får se om rickie får förlängt, om han inte får de kanske vi drar iväg och jobbar i norge tillsammans? najs med pengar, lättare att spara till ett par nya brööst!;) wiho!

förresten, va in på lewis igår på mitticity, det har kommit ett nytt mätsätt för att mäta din kroppsform för att lättare finna ett par jeans med just rätt passform för just dig, det var som en uppenbarelse att bli uppmätt och sedan få ett par jeans som är sydda justt för mig och mina former, jag bland den vanligaste formen demin. alltså inga utmärkande former! jag hade 26m/34l i storlek. just den färgen jag ville ha och storlek fanns inte just nu men ska visa bilder på hur vanliga jeans och såna sydda för mig sitter. jag har gått ner en storlek, man blir smalare ju mindre man tänker på vikten. jag har alltid haft 38 och 28-29 men nu har jag mer 36 och 26. ändå har jag inte gått ner så mkt i vikt. men nu vill jag inte bli smalare blir som en benig ko väldigt fort och ser lite ut som en knarkare.

inte så fint och hälsosamt! 172 cm och 55 kilo, ca ett år sen.

170 cm och 63 kilo, i klass 8! goa kinder.


nej nu måste jag börja göra mig iordning, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0