hårbyte

ååh jag längtar tills jag fyller år, ska snart gå ner på stan och fixa lite på arbetsförmedlingen, sen ska jag köpa en tidig 20årspresent till mig själv! ett par skor, jättefina tycker jag!

ska snart färga håret mörkbrunt,  bli lite mer seriös och trovärdig. ska  bli skönt, även att gå på krogen och inte ha massa äckel hängandes i håret "har du färgat håret till den där färgen?!" amen vafan tror du? eller "jag måste bara säga en sak, du har så himla fint hår" mm tack. brukar jag bara säga, eftersom det är folk som bara skulle kolla snett på mig dagen efter och undra "vet hon om att hennes hår är rosa?" när alla fulla människor kollar och glor och ska ta på mitt hår, känna på mitt hår, en gång kom två tjejer fram "hej kan vi bara få klappa ditt hår?" öö nej jag är ingen hund men tack ändå. annars på vanliga veckodagar och inte på krogen har jag inget emot att folk kollar, fördomsfulla som nyfikna. nästan alla barn älskar de, dom tycker de e fint med rosa och de e kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0