godnatt

jag har nyss smällt i mig en kebabsallad, så nu är jag inte lika tight som på den här gamla bilden, magen står nu åt ca gravid-i-8-månaden hållet... liza ringde förut och berättade att hon hade köpt en leopardklocka till mig, längtar tills jag får den wihoo! ska köra henne till deje/forshaga (kommer ej ihåg) på torsdag när hon ska tatuera sig, blir nog najs! jag är jätte sugen på att tatuera mig jag med, iaf göra klart underarmen, men har ju förfan aldrig råd, fattisomfan. men sånt är livet när man går hemma och drar röven efter sig, haha hoppas på att få jobb inom hemtjänsten snart, så glamoröst;) amen nu ska jag iaf sova och ska fortsätta att blogga imorgon och hålla kvar vid det, jag gillar ju att skriva. puss goo natt på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0