arkiv...



godmorgon!
nu har jag kollat igenom hela mitt bildarkiv på 21 sidor, allt finns ju inte kvar i bloggen eftersom jag tog bort allt när de tig slut med min förra kille, då ville jag inte ha kvar allt som stog i bloggen så det har funnits mer än ett år till på bloggen men de e nu borta, men jag har kollat igenom arkiv för bilder och de roliga är att förr kunde jag spändera jätte mycket tid nere i källaren i kil där jag hade mitt rum och sminka mig och ställa upp min riktiga kamera som nu är trasig, och ta jätte mycket fina kort.  men sånt gör jag inte längre, dels för kameran är trasig och jag gillar inte mitt ansikte så mycket på kort längre, men jag gjorde de förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0