älskling...

Partnertestet
Vad heter ni? malin & rickie
Hur träffades ni? vi träffades på skattkärsskolgården för några år sen, de va "fest"
Hur länge har ni varit tillsammans? 1år 1januari
Är ni förlovade? yes!
Bor ni ihop? absolut.
Har ni barn? nej
Har båda körkort? ja
Isåfall, vem kör bäst? - rickie
Kommer du ihåg er första kyss? ja, de va där på skattkärsskolgården...
Vem sa "Jag älskar dig" först? Rickie♥
Vem är äldst? rickie, två år äldre än mig.
Vem fyller först på året? jag!
Vem är längst? Rickie
Vem sjunger bäst? Rickie
Håller ni i handen på stan? ibland!
Var nån av er oskuld när ni träffades? haha naej!
Kände ni varann innan ni blev ihop? jovars.
Vad har ni gemensamt? inte mycket.. därför vi funkar så bra;)
Blev du kär i första ögonkastet? alltid vart småkär i rickie.
Har ni någon speciell låt? inte vad jag vet...
Har ni några "fri kort"?ja! rickie har megan fox, jag-pölsa
Har ni stora framtidsplaner? absolut!
Har ni gråtit i varandras armar? mäst jag som grinar.
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej men snart!
Vilket är ert bästa minne?  oj, mycket!
Vem lagar bäst mat? Rickie
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? bara myser framför tv och äter god mat.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? haha nej inte jämt..
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades? kil-skattkärr
Blir du lätt svartsjuk? yes, men inte rickie!
Brukar ni bråka? hänt nån gång på fyllan men aldrig annars, småtjaffs bara.
Ringer eller SMS:ar ni mest? oj båda? naej, ringer!
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? röva
Brukar nån av er prata i sömnen? har hört rickie några gånger annars sover jag som en stock så har inte så stor koll!

sommaren 2007, i rättvik

sommaren 2010, i våran första lägenhet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0