vilken härlig dag!

ååh klockan tolv efter jag hade bloggat imorse kom min älskling hem på lunchen med blommor och då hade han kikat in på min blogg och läst vad blommornas antal och färg betydde, jag fick dessa..

och 7 stycken rosa kan man ju se i inlägget under vad de betyder;)

jag åkte till kil med liza och tänkte hmm ska jag köpa blommor till rickie? då kollade jag vad dom betydde och tänkte köpa 5 stycken men med 5 olika färger, men alla färger fanns inte som jag ville ha så jag åkte till coop och kollade.. och fann detta..

3-pack med duschmössor och en hjärtmuff typ haha jag skickade även iväg en prenumeration på slitz till rickie, de var nog lika uppskattat som rosorna jag fick! haha! nyss kom vi hem från skattkärr där vi har varit och käkat god mat och jag fick massa presenter! för att jag fyllde år, de var massor av leopard grejer, örhängen väska basker hårspännen skärp, massa smått&gott! kuuuul!

 

nu ska jag iaf hoppa in i duschen och sen är det alla hjärtans natt, hörs imorgon;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0