söndag

jag och rickie har möblerat, eller vi haar ju  fixat en säng frramför soffan och lagt på en stor madrass så man bara kan mysa ner sig i, framför tvn! fredagen va lugn då var vi bara hemma och myste, fick lite besök av sanna sen så fortsatte vi å myste. lördaag kl 2 hade alicia kalas, anders gjorde jättegoda våfflor och alicia fick massa fina presenter och hellokittyskorna från mig å rickie, hon gilla dom;) sen åkte jag och hämtade monique och sen åkte vi tillbaka till skattkärr och spelade kort, fyfan va jag är värdelös på kortspel, poker(?) jag fattar verkligen ingenting. sen diskuterade vi vad vi skulle göra under kvälleni ungefär 3 timmar, kom fram till at tjag och monique skulle åka iväg och käka på mc, sen tog vi en tur på stan och bara åkte runt lite och pratade, skönt. sen ko mvi hem och drack lite öl och kollade på  gay galan, sen kollade vi på lite mer filmer och så, sen somnade vi, rickie och patrik väckte oss vid kl 6, dom väckte oss kl sex och var säkert jättenöjda över att få suttit och druckit öl hela natten utan tjatande tötta fruntimmer haha! sen blev dom hämtade runt halvåtta. jag har ju sovit redan och kollat på tv sen dom åkte medans rickie ligger bredvid mig och snarkar. hoppas han sover lit längre för jag ska snart se på teen moms, och han hatar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0