p3morgonpasset

yes! som varje morgon ligger jag här med en kopp kaffe och lyssnar på morgonpasset i peeeeeetreeeeeeeeeee.. pussa nyss rickie hejdå till jobbet och själv, jaa jag ligger och väntar på att klockan ska bli kvart över nio och då ta stadsbussen in till stan OM DOM GÅR?! sen klockan tio ska jag iväg till fish eye ink och tatuera mig, iiii pirrigt! jag blir så nervös att jag mår illa när jag hör de där ljudet och sen htar jag smärtan när ja tatuerar mig, folk som säger att dom älskar de, jag förstår inte? kanske jag som är fjollig men jag hatar iaf att ha ont.

drömde en sån sjuk dröm inatt, drömde att jag mamma och putte va vid en sjö och fiskade nån fisk som liknade en näbbmys/ål/gädda men ändå liten och söt, så jag började fiska och sa till mamma att jag skulle slänga tillbaka alla och hon fick ta ur kroken ur dom, javisst sa hon så fick jag min första fisk och mamma började hånskratta åt mig och sa att jag var duihuvudet som inte kunde ta ur kroken själv, men jag såg lixom en liten hundvalp som skuttade omkring så söt var den, så skulle jag gräva i halsen efter en krok? NEJ. jag mamma och putte började bråka och skrikaoch jag fick den där hemska känslan när man inte kan springa fort så man springer som i vatten och jag kunde inte säga nåt annat än med kvävd röst "jävla fitta" och aaa de va faktiskt jätte jobbigt haha! slutade med att jag sa upp kontakten med dom båda för att dom inte drog ur kroken ur min fisk.

jaja jag måste börja göra mig iordning! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0