håår håår

har plattat, klippt och lockat lite..

jätte skönt att ha det färdigt, för vi åker på torsdag och då är de skönt att ha allt hår fint och färdigt. idag har jag varit på stan med yao igen, mötte upp liza sen åkte liza hem, ja och yao käkade lunch och gick lite mer inne på stan. sen åkte vi och handlade och hämtade alicia sen lämnade jag av dom i skattkärr och åkte å hämtade älskling på jobbet. jag har tvättat och hängt kläder, fixat håret, Älskling lagade mat och vi tog en öl och kollade på ice age, den är så himla bra haha! jaja nu ska jag krypa ner  i sängen hos rickie som somnade kl 8, ska kolla på amerikas hårdaste fängelser och BigBrother, somnade från de igår! gonatt gooding


Kommentarer
Postat av: Emma

Har du några tips på vart man hittar bra, prisvärt löshår? :)

2011-02-24 @ 03:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0