gooo natt

nu sitter jag här med ett glas vin och ska kolla på efterlyst. såg på aftonbladet att lady gaga röker på och dricker wishkey när hon skriver sina låtar, och här sitter jag med ett glas vin och bloggar men inte fan blir jag rik på det, men hon lyckas hon vågar mer. måste våga. måste våga röka på och bli alkis.. haha



rickie mår körv. han har feber och har varit sängliggandes hela dagen. usch fy och blä, fick muta honom med top gear för att få honom att komma till tvrummet, haha!

en grej jag stör mig på så jävla mkt med mig själv är att jag alltid säger att jag ska börja tänka på vad jag äter och inte äta så mkt onyttigt och framförallt godis, men så fort jag får chansen så äter jag godis, choklad chips åååå de är ju så gott! som förut, jätte lätt pappa ringde och skulle komma förbi och hämta några grejer då frågade jag om han kunde köpa med mjölk och nån liten godis bit, han kommer med en 200 grams chokladkaka och utan att tänka på de har jag ätit upp den. tar sista biten och skakar förpacning och tänker men vafan är det redan slut? ja de kan du ge dig fan på din gluppska jävel att de är. spara finns inte i mitt tänkande när de gäller godis. jag kan vräka i mig huuur mkt som helst. jag älskar att vara hungrig och sen käka godis för att sen ligga i soffan och smälta allt med den där äckliga känslan av att vara mätt på godis, förr hade jag fått panik och sprungit till toan för att kräkas, men all den ångesten är borta, nu känner jag bara äsch jag går ut och går imorgon och tänker inte mer på det och man vet att man är frisk från alla störningar om man inte får ångest om man inte går ut och går heller haha! så jag har inga problem med att äta onyttigt;) de tar vi imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0