ge mig ett par nya puppar och en vinflaska

 


Kommentarer
Postat av: Izza

Du är skit snygg gumman

Var stolt över det =)

2011-04-02 @ 14:27:45
Postat av: Niklas

Hej!!!



Det var en snygg bild... Blev bara nyfiken på hur stora du vill ha? Ha en bra dag! =)

2011-04-04 @ 11:23:47
Postat av: Niklas

Hur kommer det sig egentligen att du vill förstora dem? Undrar du inte ibland hur folk kommer att tänka? Jag älskar verkligen "fejklooken" på tjejer när det blir det där lilla extra. Men det vågar man knappt tala högt om och det är inte så många tjejer som gillar det heller. Så jag hoppas verkligen att du får som du vill... Om du har lust får du gärna adda mig på msn... =)

2011-04-05 @ 19:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0