måndag

vi va ju hemma hos mamma i lördags och sov där och kom hem igår, de va verkligen jätte kul, vi åt god mat myste drack massa vinoch spelade yatzi, satt och kärleksförklarade oss och jaa allt som hör till sådär haha :D mamma ska iaf ge mig och rickie världens finaste julklapp:) men de får väntas till julafton!

mamma höll på att dö av skratt när jag berättade att rickie hade köpt en datamus för 600 och tycker de drar iväg med pengar när vi är och handlar mat. sånär  jag ochl rickie  va på willys och handlade sa rickie: de är så tråkigt att köpa mat de blir så dyrt. jag: ja du vill ju bar köpa mus för pegarna!

hihi...

rickie har gett mig starka tecken på att han försöker få mig att bli svartsjuk, för de första. han sitter helt öppet hemma hos mamma och pratar om att han har haft MUSARM?! jag frågade honom hur han hade mage till att säga så och speciellt om mamma och putte sitter där men han tyckte inte det var nån bigdeal..

sen när vi gick förbi den där statyn som står mitt på ett litet torg i sunne med en naken brud som ligger och visar rumpan så säger rickie att han förmodligen vart fram och juckat på den där nån gång på fyllan för några år sen.. jaha de va ju kul för mig ATT VETA! vet inte hur länge jag kommer stå ut med detta...

ironi

hihi jaa då är det måndag, ska städa lite och dricka kaffe och se på paranormal activity 1 med yao, vi ska se tvåan på bio NÅN gång tror jag. sen ska jag plugga teorin, måste ju klara det här nu hehe... Puss!

och när vi åkte till dan och caroline så satt dom i bilen och skulle precis köra iväg till mariebergsskogen, så vi hängde med dit, de va verkligen jätte kul tyckte jag och kolla på djuren och leka lite, odin och olivia är ju så goa.. små lillfisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0