lördag

igår va jätte mysigt, rickie gjorde massaman -kyckling potatis ris kokos och lite mer, blev väldigt starkt men jätte gott! vi åt och tjöta, drack lite öl och kollade på idol, sen blev jag jätte trött så jag tror jag småsov lite i soffan i slutet sen åkte carro och kenta hem då gick vi nog och la oss tror jag. vaknade åtta imorse och kunde inte somna om. kan gå och lägga mig klockan två och vakna pigg 7-8 och rickie ligger och sover till 11-12 så jag ligger och vrider och vänder mig och börjar ta fram datorn och aa... hejåhå! kunde alltid sova länge förr på helgerna, fast då festade vi ju till 4-5-6-7 på morgonen oxå, kan ju va de oxå. nu diskar rickie och jag har hängt tätt och slängt i en ny maskin och jag ska börja göra mig iordning, vi ska till caroline och dan en snabbis och hälsa på lite innan vi åker vidare till sunne och vi sover där inatt:) dom är ju nästan aldrig hemma mamma och putte så nu får man passa på! nu ska jag duscha.. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0