JULKÄNSLA!!!!!!!!

jag försökte imorse göra en snögubbe men nej de gick inte så jag gjorde ett ansikte istället!

rickie sa att ansiktet såg ut som en alien...?

idag har jag köpt massor av julklappar! till monique yao mimmi caroline mamma&putte pappa&anette! jätte mysigt, eleonore va med, sen kom rickieponken och hämtade oss och vi åkte hem och packade in alla julklappar, eleonore läste massor av hennes fina dikter och sen åt vi glass..

 

 

rickie ville att jag skulle ta en vinterbild på han, meningen va att han kastade massa snö upp i luften, men de syndes inte.....

så han blidde arg....

så kom jag med hästkäften och försökte få han glad

men då ville han inte va med längre... mihihihi nu ska vi käka toast och mysa hela kvällen, guuud va gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0