HEJ

va inne på exet.nu får igentligen inte va där för rickie, det finns så mkt virus säger han... men ibland kan man bara inte låta bli och tur är väldet annars hade jag aldrig funnit denna video

skitcoolt!

idag så ska jag bara vara hemma och plugga på teorin, det är jätte svårt att sätta sig med det tycker jag om jag inte känner ett måste. men jag måste klara det här nu! rickie kommer hem om typ två timmar, jätte bra det då kan han tvinga mig att plugga hhi ! jag längtar så himla mycket tills helgen kommer. vi ska bjuda carro och kenta hem på middag. och igentligen brukar jag bli nervös men rickie kom på en jätte bra ide, att vi skulle slå på stort och göra 3rätters middag, har kommit på varmrätten och efterrätten än så länge, men får se vad förrätten blir, ska iaf bli kul att städa iordning och göra fint, ÄLSKAR verkligen sånt!

försöker göra min blogg fin hela tiden men lyckas aldrig... (!)

rickie kom hem på lunchen och frågade om vi inte skulle åka till ullared på lördag?! men vi bestämde att göra det vid nästa löning, och köpa julklappar:)


Kommentarer
Postat av: Car

2010-11-03 @ 15:11:47
Postat av: Carro





Va fint du har gjort smulis!



Fan va ni lägger ner er!!!

Nu längtar jag oxå som fan!!



Pusssss

2010-11-03 @ 15:12:53
URL: http://carolinestrid.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill opckså määää te ullareeeed???? bääähäää. puss din bästis

2010-11-03 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0