hamnade i göteborg..

igår kom mamma och det va jätte mysigt, jag städade vårat krypin hela dagen så nu är det jätte fint! men iaf! rickie ringde och sa att vi skulle skjutsa hans pappa och entill till varberg för dom skulle hämta några båtar och åka hem med. så vi skulle hänga med så vi kunde köra hem bilen sen. vi skulle åka halvfem, så ringer hans pappa och frågar om vi vill sova över i göteborg? jaa tänkte vi de kan vi väl göra. vilken tur för då har han bokat dubbelrum på gothia hotell till oss! så himla snällt! jag blev överlycklig för jag har sagt till rickie flera gånger att ja gvill åka till göteborg eller stockholm och hitta på nåt kul och sova på hotell. så vi kom till hotellet runt halvelva-elva, vi packade upp lite och sen gick vi nertill baren och tog en öl, sen upp på 23 våningen med jätte fin utsikt satt vi och drack lite drinkar och sen gick vi ut på avenyn, gick till tre olika krogar, prata med lite folk, det va så himla kul och det var så mysigt att gå och lägga sig i nybäddad säng och vakna utan att behöva bädda eller städa!:) hotellfrukost var oxå himmelskt! sen runt elva checkade vi ut och körde hem.. nu är vi hemma jätte trötta men ska snart iväg och handla lite inför ikväll, kenta och carro kommer, MYS! sen ska dom till bluemoonbar, vet inte än om jag vill med, är lite trött...


nyss kommit till hotellet:)


dom i göteborg har nog aldrig sett någon med en sån hårfärg, jag tycker de är jätte kul när barn pekar, kollar och så skrattar vi och det stör mig inte när dom i min ålder kollar de förstår man, men gubbar? dom glodde som som de inte fanns något imorgon! först håret sen "urringningen" fräscht.


23e våningen på kvällen vilken jäkla utsikt de var! syns inte såmkt på bild, men vi bodde på 12 våningen och på morgonen stog jag vid fönstret 10 minuter säkert och bara kollade på utsikten.. fint:)



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0