gokväll!

ligger helt utslagen i soffan och rickie kollar på top gear, vi har käkat kinamat och lite godis, är så jävla mätt! men gött vare, nu vill jag bara gå och lägga mig. kan man lägga sig klockan åtta som 20 åring? eller 20 är jag ju inte riktigt än, men fyfan jag känner mig gammal, eller inte gammal men tänker jag att allt gått så fort +20 år till då är jag 40, och det känns som att jag inte kommer hinna skaffa min stora familj och bli rik och få skaffa mina silikonpuppisar och alla tatueringar och inreda mitt stora hus med ett stuk av vintage och rosa och lite glamrock.. igår va jag och rickie på bergvik sågick vi in på en lite dyrare affär med glas och prydnader, så såg vi en ljusstake som va högre än mig som kostade 3000 och jag sa till rickie "snälla lova mig att vi köper en sån här nångång" självklart säger han, min älskling. NEEj fan! pengar är inte allt.. men mycket;)

jag vill ha min lilla egna familj nu, eller vi kan iaf skaffa en katt? fast rickie är allergisk, men en fisk då?

??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0