godmorgon..

vi gick och la oss halv nio igår, haha jätte skönt, vaknade utvilad för första gången på jätte länge. vilket är bra, pga att mamma kom igår från norge och kommer hit idag och hälsar på och ser vårat nya boende, ska bli kul! men måste storstäda, vilket jag faktiskt tycker är kul, skulle vilja sätta upp en kappa i köket, fast jag kan be mamma ta med en. ligger iaf och kollar på vakna med thevoice, vanita från lyxfällan och bartenderskolan är med, hon har nog gått upp lite i vikt, hon får inte igen sin klänning och ser en aning gravid ut, fast ändå smal. haha gött att man inte är den enda som är en körv! men skulle jag va med i tv skulle jag nog ta en klänning jag fick igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0